Μέσα στην βιασύνη και την πίεση ξέχασα να σας πως για ακόμη έναν από τους προέδρους των επιστημονικών φορέων που συνέβαλαν καθοριστικά στην σύνταξη του υπομνήματος με τα επιχειρήματα κατά της εγκατάστασης του LNG στον Παγασητικό. Ο πρόεδρος των Χημικών Στέργιος Γούναρης ήταν αυτός που μαζί με τη Νάνσυ Καπούλα, τον Χρήστο Στρατηγόπουλο και τον Ευθύμη Τσάμη προχώρησαν μπροστά για να φθάσουμε στο προχθεσινό αποτέλεσμα. Σημαντικό επίσης το γεγονός ότι ο διάδοχος του Τσάμη στον ΙΣΜ Χρήστος Βενέτης επέμεινε στην ίδια θέση και μάλιστα έδωσε και αυτός τον αγώνα του.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































