«Λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον COVID-19 περνάμε περισσότερες ώρες στο σπίτι καίμε περισσότερη ώρα τζάκι ή σόμπα, αλλά θα πρέπει να προμηθευόμαστε και να καίμε ξύλα χωρίς βερνίκια και κόλλες που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Όλοι μας πρέπει να δείξουμε ατομική ευθύνη, και να μην κάνουμε αλόγιστη χρήση σε τζάκια και σόμπες» σημειώνει ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Κώστας Ματσιόλης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































