Απαλλακτική ήταν η απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου της Περιφέρειας Θεσσαλίας αρμόδιου για θέματα υπαλλήλων α’ και β’ βαθμού ΟΤΑ, για υπάλληλο του Δήμου Βόλου ο οποίος απασχολείται στη σήραγγα της Γορίτσας και ο οποίος είχε κατηγορηθεί ότι εξύβρισε τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάση Σταυρίδη μέσω ανάρτησής του σε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης. Όπως σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Ιάσονας Αποστολάκης « Θέμα που δεν καταγγέλλεται δεν είναι πρόβλημα. Ευτυχώς υπάρχουν και αυτοί που δεν κάμπτονται. Όσο ανοίγουν στόματα, τόσο θα φανερώνεται η όλη κατάσταση στον Δήμο».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































