«Δεν είναι ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά κάτι που συμβαίνει στο Χαλάνδρι το 2018. Εκεί βάζουν τις βάσεις για τη σχεδίαση ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης απορριμμάτων με όσο το δυνατόν λιγότερα ή μηδενικά απόβλητα. Με την σωστή ενημέρωση των πολιτών και την ενεργή συμμετοχή τους, έχουν επιτύχει την παραγωγή υλικού που δεν μυρίζει, είναι ομογενοποιημένο ως χώμα και μπορεί να συντηρηθεί τουλάχιστον για έναν χρόνο χωρίς αλλοίωση, μιας και έχει χαμηλή υγρασία. Ήδη παράχθηκαν πέλετ για θέρμανση, βιοαιθανόλη, κόμποστ αλλά και βιοαέριο, για την κυκλοφορία ενός από τα απορριμματοφόρα με αποτέλεσμα να υπάρχει καθαρή εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας. Τον καθηγητή Γ. Λυμπεράτο ελπίζουμε να τον έχουμε σύντομα κοντά μας σε εκδήλωση που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες, παρουσιάζοντας μας βέλτιστες πρακτικές στο θέμα της διαχείρισης απορριμμάτων» έλεγε ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Ιάσονας Αποστολάκης.
Όταν στο Βόλο θα καίμε σκουπίδια, κάπου αλλού…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































