«Παίζουν το δικό τους παιχνίδι σε βάρος της δημόσιας υγείας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το γεγονός ότι κανένας από το πολιτικό προσωπικό της Μαγνησίας δεν παίρνει θέση στο θέμα της καύσης σκουπιδιών ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, το μέλος της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών Βόλου, κ. Στέλιος Λημνιός. Όπως τόνισε «Όλοι παίζουν το δικό τους παιχνίδι, σε βάρος της δημόσιας υγείας. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Πίσω από την πλάτη των Βολιωτών, που δεν ρωτήθηκαν ποτέ, εγκυμονούν κίνδυνοι για την δημόσια υγεία. Άλλωστε η οσμή καμένου πλαστικού έχει εγκατασταθεί μόνιμα στη πόλη κι αυτό συμβαίνει τώρα, που άρχισαν να καίνε πλαστικά σε τόσο μεγάλη έκταση. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να βγάλει αποτελέσματα. Εμείς ρωτάμε την Περιφέρεια, γιατί δεν τοποθέτησαν όλο αυτό το διάστημα μετρητές αέριας ρύπανσης. Η απάντηση είναι πάλι προφανής, διότι οι μετρητές θα πρόδιδαν και ποια βιομηχανία αποδίδει τόσο μεγάλους ρύπους, αλλά θα ανάγκαζαν την Περιφέρεια να παίρνει και μέτρα προφύλαξης της ατμοσφαιρικής καθαρότητας. Είναι όλοι μέσα στο παιχνίδι, δήμαρχος, περιφερειάρχης, η κ. Κολυνδρίνη, που ζει στο Βόλο και αντιλαμβάνεται από μέσα το πρόβλημα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.