«Πότε θα μάθουμε από τα λάθη μας;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή τις διεργασίες που γίνονται σε τοπικό επίπεδο, με αφορμή τις εκλογές στην τοπική αυτοδιοίκηση, ο συμπολίτης, κ. Αντώνης Χιώτης έλεγε πως « Δεν είναι δυνατό να τορπιλίζουν τις συναινετικές διαδικασίες κάποιοι, χωρίς να συναίσθηση της ευθύνης τους. Έλεος πότε πλέον θα μάθουμε από τα λάθη μας και θα παραδειγματιστούμε από τις σωστές κινήσεις του παρελθόντος;».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.