«Δεν είναι μόνο τα lockdown, είναι τα πρόστιμα, είναι οι άνθρωποι σε αναστολή εργασίας, είναι οι νεκροί ξέρετε από τι, είναι το δικαίωμα στην εργασία, στην αυτοδιάθεση, στην ελευθερία, στο δικαίωμα των ανθρώπων να έχουν πρόσβαση στην υγεία και γενικότερα σε κάθε παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων! Πότε θα σταματήσετε ;» αναρωτιέται η συμπολίτισσα κοινωνιολόγος, κ. Σοφία Νικολάου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































