«Έχουμε διδαχτεί από τα οκτώ κακά χρόνια του μνημονίου και πρέπει να πάμε σε μια παραγωγική Ελλάδα και η αφετηρία μας να είναι το ξεκίνημα από τη μεταποίηση. Δυο πυλώνες έχει το Επιμελητήριο. Την προστασία του επιχειρείν και την ανάπτυξη αυτού. Παράλληλα θα πρέπει να τα κάνουμε όλα. Θα πρέπει να ξεκινήσουμε και να εισηγούμαστε διάφορες σκέψεις και προτάσεις στην κυβέρνηση. Στο Επιμελητήριο είμαστε σίγουροι ότι θα κάνουμε δουλειά, αλλά δεν υπάρχουν σωτήρες, ούτε μαγικά ραβδάκια. Πρέπει να πάμε όλοι μαζί, με δουλειά και προσπάθεια. Είμαστε όλοι μέσα στο βάλτο, πρέπει όλοι να τραβήξουμε το άρμα» ανέφερε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και Πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Αλμυρού, κ. Πανταζώνας.
«Πρέπει να πάμε όλοι μαζί»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































