«Πρωταγωνιστές σε αυτό τον αγώνα πρέπει να είναι οι πολίτες»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο «πόδι» βρίσκεται ο Βόλος, με αφορμή το Σαββατιάτικο συλλαλητήριο, κατά της καύσης σκουπιδιών. Ολοένα και περισσότεροι φορείς, καθημερινά, συντάσσονται στον αγώνα της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών Βόλου και δηλώνουν «παρών», λέγοντας «όχι» στην καύση σκουπιδιών, αλλά και στην δημιουργία εργοστασίου σκουπιδιών που θέλει να δημιουργήσει στην πόλη η δημοτική αρχή Μπέου, συνεπικουρούμενη από την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Κάλεσμα προς όλους τους Βολιώτες, να δώσουν βροντερό παρών το Σάββατο στο συλλαλητήριο, έκανε μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, το μέλος της Επιτροπής, κ. Ιφιγένεια Ηλιοπούλου. Όπως τόνισε « Δυστυχώς, δεν έχουμε στο πλευρό μας πολλούς. Ίσα- ίσα που τους έχουμε απέναντι. Γι αυτό και είναι παρά πολύ σημαντικό οι πολίτες να πάρουμε στα χέρια μας αυτή την υπόθεση. Εντός των ημερών, στέλνουμε επιστολή, όπου θα ζητάμε απ’ όλους τους υποψηφίους να πάρουν ξεκάθαρη θέση για τα ζητήματα αυτά. Διαφορετικά, δεν θα είναι επιθυμητοί να συμμετέχουν το Σάββατο στο συλλαλητήριο. Όποιος πολίτης ή όποιος εκπρόσωπος φορέα δεν συμμετέχει το Σάββατο σε αυτό το συλλαλητήριο που θέλουμε να είναι μεγαλειώδες, κι ακόμα μεγαλύτερο από το προηγούμενο, θα πρέπει να απολογηθεί την επόμενη μέρα. Να απολογηθεί σε κάθε πολίτη, σε κάθε νέο παιδί, που διακυβεύεται αυτή την στιγμή το μέλλον του. Το λένε η μελέτη θνησιμότητας και νοσηρότητας, που πρόσφατα παρουσιάστηκε στο Πανεπιστήμιο, το λέει η ανακοίνωση της «Φλόγας» για την αύξηση του παιδικού καρκίνου, το είπε πρόσφατα ο διευθυντής του Αιματολογικού του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, όπου τα περιστατικά καρκίνο κι από νέους ανθρώπους είναι πολύ αυξημένα. Τι θα κάνουμε γι αυτό; Πρωταγωνιστές σε αυτό τον αγώνα πρέπει να είναι οι πολίτες».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.