Με αφορμή τον δρόμο Αστέρια- Αγριά που τελείωσε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και το γεγονός που βρίσκονται σε εξέλιξη εργολαβίες που αναμένεται να αναβαθμίσουν το επαρχιακό δίκτυο, παράπονα εκφράζουν οι κάτοικοι για τον δρόμο της Αγριάς προς τα Λεχώνια προς την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας. Στην απάντηση της η κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη επανέλαβε πως δεν μπορεί να αποκαταστήσει το εν λόγω τμήμα, που το χαρακτηρίζει ελεεινό, αν δεν γίνουν τα έργα της ΔΕΥΑΜΒ, που έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί και θα ξανασκαφτεί όλος ο δρόμος. «Όσο αυτά δεν γίνονται, δεν μπορώ να κάνω τον δρόμο. Πρέπει να γίνει το έργο της ΔΕΥΑΜΒ, διαφορετικά εγώ θα τον φτιάχνω κι από πίσω θα ξανασκάβεται» τονίζει. Η ΔΕΥΑΜΒ τι έχει να πει γι αυτό;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































