«Σκεφτείτε Βολιώτικα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Κι άλλη μια φωτογραφία είδα, γύρω-γύρω όλοι άπαντες στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας με θέμα το Λιμάνι του Βόλου. Δηλώνω ευθαρσώς ότι καθόλου δεν μου αρέσει αυτή η πρεμούρα των αμερικανών για τα ελληνικά λιμάνια. Και επαναλαμβάνω για χιλιοστή φορά: συνάδελφοι Βίκη και Σωκράτη σας εξορκίζω, σκεφτείτε βολιώτικα, μέσα σ’ αυτή τη διαδικασία στην οποία φαίνεται ότι θα σας βάλουν υποχρεωτικά οι αναπτυξιολάγνοι Αδώνιδες, Χατζηδάκηδες και λοιποί της παρέας, εξασφαλίστε τη χερσαία ζώνη του λιμένα για την πόλη, για τον Βόλο μας. Διαφορετικά να είστε βέβαιοι ότι θα σας γράψει η Ιστορία, μαζί με όλους όσους θεωρούν ότι ο Βόλος ξεκίνησε να υπάρχει το 2014. Μ’ αυτούς τους τελευταίους παρέα και κάποιοι πανεπιστημιακοί που αρέσκονται στο να ευλογούνε τα γένια τους, να λένε το 2020 «σπουδαία» πράγματα, που εμείς τα λέμε από το 1990 και επί του πρακτέου να επιδιώκουν καταστροφές. Όλα υπάρχουν εδώ. Μαζί, επίσης, και με τους 250, αν δεν κάνω λάθος, μετόχους του Νέου Ποδοσφαιρικού Συλλόγου Πύδνας-Βόλου, που αποφάσισαν να πουλήσουν αυτό το φοβερό και τρομερό brand name (εμπορικό όνομα) και να πάρουν το δημιούργημά τους εκτός Βόλου, να ησυχάσουμε» έλεγε, χαριτολογώντας, ο συμπολίτης συγκοινωνιολόγος, κ. Μπάμπης Σκυργιάννης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.