«Κι άλλο εργοστάσιο για παραγωγή SRF/RDF εγκρίθηκε από την κυβέρνηση στην Ανατ. Θεσσαλονίκη μετά τη Δυτική Θεσσαλονίκη και μετά τον Βόλο. Στην υγειά μας! Μπορούμε να καταναλώνουμε χωρίς έλεος, να παράγουμε σκουπίδια ακόμα πιο ξεδιάντροπα, αφού αυτά θα μετατρέπονται σε καύσιμα για τσιμεντοβιομηχανίες ή για άλλα εργοστάσια που θα ξεθαρρέψουν. Ε, τώρα, αν παράγονται και κάποιοι τοξικοί ρύποι, που θα συντομεύουν και θα δυσκολεύουν τις ζωές μας, τι πειράζει; Αυτές είναι οι παράπλευρες απώλειες προκειμένου να έχουμε ανάπτυξη. Τι σημασία έχει η ΥΓΕΙΑ και το μέλλον των παιδιών αν είναι κάποιοι να ζήσουν καλύτερα;» τονίζουν τα μέλη της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών Βόλου κατά της καύσης σκουπιδιών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































