Την ικανοποίηση της εξέφρασε η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου, Μαίρη Διαμάντη, με αφορμή την σύμπραξη τουρισμού για την Θεσσαλία. Όπως ανέφερε μάλιστα «Ωραία παρουσίαση της Marketing Greece για την προώθηση τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας. Ευχαριστούμε τον κ. Περιφερειάρχη κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό και την Αντιπεριφερειάρχη κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη που συνεργάζονται με την Marketing Greece για την καλύτερη, σύγχρονη και πρωτοπόρα προώθηση της Θεσσαλίας».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































