Στο Ράδιο Ένα 102,5 φιλοξενήθηκε ο επικεφαλής της παράταξης «Δρόμοι Συνεργασίας», κ. Μαργαρίτης Πατσιαντάς, μετά την απάντηση τόσο του Υπουργείου Εσωτερικών, της Μαρίνας Χρυσοβελώνη, αλλά και τη διευκρινιστική δήλωση του γενικού γραμματέα, Κώστα Πουλάκη, αναφορικά με τις καταγγελίες των δώδεκα δημοτικών συμβούλων για τα όσα συμβαίνουν στο δημοτικό συμβούλιο Βόλου. «Δυστυχώς, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, κάνοντας το «κορόιδο» γίνεται συνεργός και ηθικός αυτουργός στα όσα συμβαίνουν στο δημοτικό μας συμβούλιο. Εμείς, δεν μπορούμε να πηγαίνουμε στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και να υφιστάμεθα όλο αυτό το μπούλινγκ και την φίμωση. Η επιλογή μας, να απέχουμε, είναι υπεύθυνη πολιτική στάση και μ’ αυτή επιδιώκουμε να μην νομιμοποιήσουμε αυτό που αποδεδειγμένα καταγγέλλουμε κάθε φορά. Να πάμε στο δημοτικό συμβούλιο να κάνουμε τι; Να πάμε για να μας φιμώνει ο πρόεδρος Μουλάς σε συνεννόηση με τον δήμαρχο Μπέο και να παραμένουμε άβουλα όντα χωρίς να έχουμε λόγο;» επεσήμανε.
«Συνεργός και ηθικός αυτουργός για τα όσα συμβαίνουν η Αποκεντρωμένη»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































