«Τα καλύτερα για τον ιστορικό μας δήμο έρχονται»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Αποδεικνύουμε καθημερινά ότι η δημοτική αρχή παράγει έργο και ότι τα καλύτερα για τνο ιστοτικό μας δήμο έρχονται. Ένα ακόμη μεγάλο έργο ξεκίνησε. Ειναι η εκτέλεση του έργου «ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ & ΑΕΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΓΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ», ύψους 3.000.000 ευρώ. Πρόκειται για σημαντικό έργο για τον Δήμο μας που αφορά στα εσωτερικά δίκτυα αποχέτευσης ακαθάρτων για τους οικισμούς Αγ. Γεώργιο και Αερινό.Το συγκεκριμένο έργο θα έχει θετικές περιβαλλοντικές και οικονομικές συνέπειες για το Δήμο και θα αναβαθμίσει τις υγειονομικές συνθήκες διαβίωσης» όπως τονίζει ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, κ. Δημήτρης Νασίκας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.