«Είναι καλό για τους πολίτες να έχουν μέτρο σύγκρισης αφού τους δίνονται συγκριτικά στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα ως προς το πως διαχειρίζεται η Δημοτική Αρχή το δημοτικό χρήμα. Έχουμε λοιπόν και λέμε. Πολύς και δικαιολογημένος, από πολλές πλευρές,θόρυβος έγινε για την υλοποίηση της δυνατότητας τηλεμετρικού ελέγχου και καταγραφής στο δίκτυο ύδρευσης των Δημοτικών Ενοτήτων Βόλου και Νέας Ιωνίας και η κόντρα μεταξύ της Δημοτικής Αρχής με την Περιφέρεια Θεσσαλίας ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Προφανώς η απόλυτη ευθύνη στο συγκεκριμένο θέμα για τις απαξιωτικές εκφράσεις και ύβρεις ανήκει εξ ολοκλήρου στην Δημοτική Αρχή, κάτι που το έχουμε κατ’ εξακολούθηση βιώσει και επανειλημμένα , τουλάχιστον εμείς. Πρόκειται για ένα έργο που το ύψος του προϋπολογισμού θα ανερχόταν πιθανότατα με μια έκπτωση της τάξης του 40% στις 350.000 Ευρώ. Έργο ζωής και απαραίτητο για την πόλη .Δηλώνει η Δημοτική Αρχή ότι δεν μπορεί η ΔΕΥΑΜΒ να το εκτελέσει μόνη της αφού δεν προλαβαίνει ή δεν μπορεί να εντάξει το έργο σε κάποιο άλλο πρόγραμμα χρηματοδότησης. Την ίδια στιγμή στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο εγκρίνει την αγορά οικοπέδου τιμήματος 100.000 Ευρώ ιδιοκτησίας Συνεταιρισμού του οποίου Πρόεδρος είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ,της παράταξης φυσικά της πλειοψηφίας. Στην ίδια συνεδρίαση εγκρίνεται ποσό 40.000 Ευρώ για τον φωτισμό με led των οδών Ιάσονος και Δημητριάδος. Στην 17η συνεδρίαση της 29ης Ιουνίου η Δημοτική Αρχή προτίθεται να δώσει ως <<δώρο>> στον πιθανό ανάδοχο, ως εργολαβικό όφελος, ενός έργου που θα μπορούσε να το κάνει ο ίδιος ο Δήμος και να γλυτώσει το ποσό των 280.000 Ευρώ, που δεν είναι άλλο από το έργο της αποπεράτωσης του Parking της Φιλελλήνων. Το σύνολο των παραπάνω έργων μας αθροίζει στο ποσό των 420.000 Ευρώ. Θα μου πείτε ότι άλλο το ταμείο του Δήμου κι άλλο της ΔΕΥΑΜΒ. Σωστό . Αλλά μην νομίζετε ότι κάτι ανάλογο δεν γίνεται και με τα έργα της ΔΕΥΑΜΒ. Απλώς δεν το μαθαίνουμε γιατί δεν υπάρχει πρόσβαση στις ημερήσιες διατάξεις και στα θέματα που συζητιούνται στο Διοικητικό της Συμβούλιο, κι αυτό γιατί καμιά ελεγκτική αρχή δεν ενδιαφέρθηκε γι’ αυτό. Κι όλα αυτά για να καταλάβουμε τι σημαίνει έργο προτεραιότητας και τι σημαίνει δευτερεύουσας και τριτεύουσας σημασίας , αλλά και προς τα που πηγαίνουν τα Δημοτικά χρήματα. Και μετά απ’ όλα αυτά πείτε μου εσείς στη θέση της Δημοτικής Αρχής τι θα επιλέγατε να υλοποιήσετε αλλά και γιατί φωνάζουμε εμείς. Και είναι μάλλον καιρός να φωνάξουμε κι όλοι μαζί. Γιατί είναι δικά μας χρήματα , είναι δικός μας κοινός κόπος και ιδρώτας και γιατί δεν αναθέσαμε σε κανέναν ανεξέλεγκτα να τα σκορπά σε ανούσια έργα , σε φιέστες και σε εξυπηρετήσεις οικείων» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας.
Τα λεφτά είναι των Βολιωτών
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































