Τα πεζοδρόμια στον Βόλο… πληρώνουν τον λογαριασμό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένα παιδικό τραγούδι λέει «περπατώ εις το δάσος, όταν ο λύκος δεν είναι εδώ…» Παραφράζω και γράφω. Περπατώ εις την πόλη όταν τα πεζοδρόμια δεν είναι κατεστραμμένα. Διότι μπορεί να γίνεται ανακατασκευή των πεζοδρομίων της Δημητριάδος, αλλά πολλά χιλιόμετρα πεζοδρομίου στην πόλη παραμένουν σε άθλια κατάσταση. Για μία από τις πολλές περιπτώσεις πολιτών που πέφτουν και σακατεύονται, αλλά λιγοστές από αυτές καταλήγουν στα δικαστήρια, ο Δήμος Βόλου κατέβαλε προχθές το ποσό το 10.515. Το ποσό αντιστοιχεί στην αποζημίωση που επιδίκασε το Διοικητικό Πρωτοδικείο Βόλου με την υπ’ αριθμόν Α57/2026 απόφασή του, ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης και περιουσιακής ζημίας από πτώση εξαιτίας κακού πεζοδρομίου πίσω από το Δημαρχείο Βόλου. Αν όποιος έπεφτε, έκανε και από μία αγωγή, τα πεζοδρόμια θα ήταν «λουλούδι» σήμερα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.