«Θα είχαν πέσει όλοι να το φάνε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Αν τον έκανε το ΠαΣοΚ τον διορισμό θα έπεφταν όλοι να το φάνε…. Τώρα που τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. κατά τη τραγωδία στο Μάτι επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, τον διόρισε ο Μητσοτάκης με Κυβέρνηση ΝΔ Γενικό Γραμματέα είναι απλά Ιούλιος και βρέχει. Δεν κρίνω τον άνθρωπο, ούτε την επιλογή του ως Γ.Γ. ούτε την επιχειρησιακή του αποτελεσματικότητα ως αρχηγού Αστυνομίας. Κρίνω την ευρύτερη επικοινωνιακή διαχείριση γεγονότων» έλεγε ο συμπολίτης, κ. Αντώνης Πολίτης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.