Τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης ζητεί εκ νέου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων εξηγώντας ότι η αύξηση του δεν συνέβαλε ούτε στην εθνική οικονομία, ούτε στην πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων. Η ομοσπονδία σε επιστολή της προς τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος πρότεινε την επαναφορά του καθεστώτος που ίσχυε το 2011. Όπως ανέφερε η πρόεδρος Βενζινοπωλών Μαγνησίας, κ. Βασιλική Κοντοχρήστου «Αν πέσει στα επίπεδα του 2011, αν πέρυσι έκανε 1 ευρώ το λίτρο θα πέσει στα 80 λεπτά. Είναι 200 ευρώ λιγότερο. Θα είναι μεγάλη ανάσα αυτό. Το πετρέλαιο θέρμανσης δεν είναι πολυτέλεια, είναι είδος πρώτης ανάγκης, είναι κοινωνικό αγαθό που πρέπει όλοι να το έχουμε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































