Με πρωτοβουλία της Γενικής Γραμματείας για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ) πραγματοποιήθηκε έγινε η πρώτη συνάντηση εκπροσώπων Οδοντιατρικής Φροντίδας των επτά Υγειονομικών Περιφερειών (ΥΠΕ) με αντικείμενο την αναδιάρθρωση και τη βελτίωση της λειτουργίας των δημόσιων οδοντιατρικών υπηρεσιών. Στο πλαίσιο της νέας εξωστρεφούς φιλοσοφίας της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και με στόχο τον προσανατολισμό στην οδοντιατρική φροντίδα παιδιών και εφήβων αποφασίστηκε οι οδοντίατροι των δημόσιων δομών να πραγματοποιούν τακτικούς προληπτικούς ελέγχους σε σχολεία της περιοχής ευθύνης τους. «Η αξιοποίηση των περιορισμένων ανθρώπινων πόρων της δημόσιας οδοντιατρικής φροντίδας προς την κατεύθυνση κάλυψης του σχολικού πληθυσμού αποτελεί για όλους αφετηρία της συνολικής προσπάθειας ανασυγκρότησης της οδοντιατρικής φροντίδας στη χώρα, που έρχεται να καλύψει ένα διαχρονικό έλλειμμα του συστήματος υγείας» έλεγε ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Μεικόπουλος.
Θα καλυφθεί ένα διαχρονικό έλλειμμα του συστήματος υγείας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































