Με αφορμή τη νέα κυβέρνηση, ο συμπολίτης συγκοινωνιολόγος, κ. Μπάμπης Σκυργιάννης επεσήμανε πως «Πάμε, λοιπόν. Σκληρή δουλειά, σεμνά και ταπεινά (Κ. Καραμανλής 2007, Κ. Μητσοτάκης 2019), Κυβέρνηση με 51 μέλη, όπου 21 εξωκοινοβουλευτικοί, 5 γυναίκες, 2 άμεσα διαγραμμένοι από το ΚΙΝΑΛ, κανένα μέλος από την Μαγνησία. Θερμά και ειλικρινή συγχαρητήρια στους βουλευτές. Καλή θητεία για το καλό της Μαγνησίας. Και με ειλικρινή, επίσης, αγωνία θα περιμένω να δω τι θα γίνει με την καύση των απορριμμάτων (για την οποία ήταν υπεύθυνος ο «εγκληματίας» Φάμελλος) και με την απομάκρυνση του στρατοπέδου Γεωργούλα (με τους γνωστούς, και σ’ αυτή την υπόθεση, «εγκληματίες» κατά της υποστάσεως της ημετέρας Μαγνησίας). Προς Θεού, δεν ειρωνεύομαι συμπολίτες. Τα θέματα είναι πολύ σοβαρά, αφορούν άμεσα τη ζωή μας, εκείνο που θα περιμένω να εκτιμήσω είναι το κατά πόσον η μέχρι τώρα αντιμετώπισή τους ήταν ζήτημα συν- ή αντί-πολίτευσης».
«Θα περιμένω να δω τι θα γίνει με την καύση των απορριμμάτων»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































