«Θα προσπαθήσουμε το καλύτερο για τη Μαγνησία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Νέος θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Απασχόλησης και Εμπορίου ορίστηκε από τον Κώστα Αγοραστό, ο Βολιώτης, κ. Θανάσης Μόρας. Μιλώντας ο ίδιος, στην πρώτη του ραδιοφωνική συνέντευξη, μετά την ανάληψη των νέων καθηκόντων του, τόνισε πως « Σίγουρα είναι πολύ μεγάλη η ευθύνη και χρειάζεται και πολύ δουλειά. Σίγουρα, θα πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο, πολύ περισσότερο για τη Μαγνησία, όπου βρίσκονται πολλά έργα σε εξέλιξη και τα οποία εντάσσονται στο ΕΣΠΑ. Χρειάζεται όρεξη, δουλειά, πίστη και καλή συνεργασία. Θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη για την θέση που με όρισε και για την τιμή που μου έκανε και την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας, την κ. Κολυνδρίνη, εύχομαι να φανώ αντάξιος των ευθυνών που μου αναλογούν για το καλό του τόπου».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.