«Θα συνεχίσουμε να είμαστε σε επικοινωνία με όλους τους πληττόμενους»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η κακοκαιρία «Διομήδης» χτυπά και το νομό μας με έντονα καιρικά φαινόμενα. Επικοινώνησα με Δημάρχους από όλη τη Μαγνησία για να ενημερωθώ για το αν έχουν προκύψει προβλήματα. Δυστυχώς η κακοκαιρία έχει δημιουργήσει δύσκολες καταστάσεις σε ορισμένες περιοχές και ελπίζουμε να μην δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα από εδώ και πέρα καθώς το φαινόμενο βρίσκεται σε εξέλιξη. Θα συνεχίσουμε να είμαστε σε επικοινωνία με όλους τους πληττόμενους» έλεγε η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κατερίνα Παπανάτσιου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.