Το δικό της σχόλιο, αναφορικά με τα όσα είπε μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρώην υφυπουργός Περιβάλλοντος, κ. Φάμελλος, σχετικά με το θέμα της καύσης σκουπιδιών, έκανε, μέσα από το προσωπικό της προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη. Γράφει «Βρε βρε βρε… Θα μου πεις δικαίως ο κύριος τέως Υπουργός αρνείται την έγκριση ΑΕΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΈΚΔΟΣΗ της από το Υπουργείο του, καθώς στην επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής μπερδεύτηκα πριν ένα χρόνο με ποια ιδιότητα μιλούσε; Το ίδιο και ο εκπρόσωπος της ΑΓΕΤ. Σα να του πήρε τη δουλειά ένα πράγμα.. Σαν… Όχι ως…».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































