Τρεισήμισι μήνες μετά την αποκάλυψη του ελλείμματος στα ταμεία του Δήμου Βόλου και δεν έχει ανοίξει μύτη. Θυμίζουμε ότι οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι, δηλαδή ο προϊστάμενος του δημοτικού ταμείου και ο υπάλληλος του τμήματος Εμπορίου, που εμπλέκονται στην υπόθεση, ήταν προσωπικές επιλογές του Αχιλλέα Μπέου, ενώ το ποσό του ελλείμματος αγγίζει τα 270.000 ευρώ. Πότε σκοπεύουν οι της δημοτικής αρχής να ενημερώσουν τον Βολιώτικο λαό για το που πήγαν τα χρήματα τους; Προσπαθούν να συγκαλύψουν πρόσωπα και καταστάσεις; Γιατί τόση σιωπή; Οι Βολιώτες απαιτούν να μάθουν την αλήθεια για το τι πραγματικά συνέβη και λείπουν τα χρήματα από το δημοτικό ταμείο και όσο αυτό καθυστερεί τόσο τα σενάρια δίνουν και παίρνουν. Αναμένουμε να ανοίξουν τα στόματα επιτέλους.
Τι έγινε με τα χρήματα που λείπουν από το δημοτικό ταμείο;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































