Τίνος είναι…;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με την υπ’ αριθμόν 167/2022 απόφασή του ο ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ παραχώρησε δωρεάν το Συνεδριακό Κέντρο Βόλου μετά το με αριθμό 12507/ΓΠ2099 που κατέθεσε η ΚΕΔΕ στις 21/9/2022 προκειμένου να διοργανώσει το Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2022. Από την άλλη ο Δήμος Βόλου με την 279/2022 απόφασή του ενέκρινε την δωρεάν παραχώρηση του Εκθεσιακού Πολυχώρου (!) στην ΚΕ∆Ε για τον ίδιο σκοπό και για τις ίδιες ημέρες. Πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί στον Δήμο Βόλου. Σε ποιον ανήκει το «Εκθεσιακό-Συνεδριακό-Μπουζουκλερί» ρε παιδιά; Ποιος αποφασίζει για την παραχώρησή του και πως ακριβώς λέγεται; Εκθεσιακός πολυχώρος ή Συνεδριακό Κέντρο; Θα έχουμε συνέχεια επ’ αυτού.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.