Τίποτα ουσιαστικό κ. Λούλη ;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο μεταξύ περιμένω να ακούσω κάτι ουσιώδες από το νέο αντιδήμαρχο Πολιτισμού κ. Λούλη, αλλά συνεχίζω να ακούω εγκωμιαστικά σχόλια για τον Μπέο και ευχολόγια για το Μουσείο της Αργούς το οποίο υπήρχε σαν σχέδιο και έτοιμο σχέδιο αποτέλεσμα διεθνούς αρχιτεκτονικού διαγωνισμού από το 2014. Πραγματικά λες και δεν πέρασε μια μέρα από τότε. Είναι ικανοί να ξαναφέρουν τον Άδωνι να ανακοινώσει και πάλι την χρηματοδότηση του έργου.

Κάτι;
Στο μεταξύ τα δύο πιο σημαντικά ονόματα καλλιτεχνών που συνδέονται με την πόλη και είναι γνωστοί στα πέρατα του κόσμου, δεν τα έχω ακούσει από το στόμα του κ. Λούλη. Ούτε για τον Ντε Κίρικο αλλά ούτε και για τον Βαγγέλη Παπαθανασίου ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή. Το λιγότερο που θα περίμενα είναι μια συναυλία στη μνήμη του μεγάλου μουσικοσυνθέτη όταν θα εγκαινιαστεί το ανακαινισμένο Δημοτικό Θέατρο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.