Το «χρεώθηκε» η Δωροθέα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Γράφαμε και λέγαμε συνεχώς για τον καρόδρομο της εισόδου της πόλης από τις Αλυκές και την γέφυρα του Προφήτη Ηλία και επιτέλους την απραξία του δήμου Βόλου, που θεωρεί ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, παρά μόνο να βάλει φωτισμό στα «Δόντια» και στο Αρχαίο Θέατρο Δημητριάδος, η αντιπεριφερειάρχης κ. Κολυνδρίνη δείχνει το ενδιαφέρον της. Τις επόμενες ημέρες, μαζί με τεχνικούς της Περιφέρειας θα μεταβεί στο ΥΠΟΜΕΔΙ, ώστε να εξετάσει που βρίσκεται η μελέτη του έργου, η οποία χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Η κ. Κολυνδρίνη, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, είπε ότι το έργο αυτό μπορεί να μπει στο ΕΣΠΑ και γι αυτό ο κ. Αγοραστός θέλει να το «τρέξει» ώστε να έχει έτοιμη επιτέλους τη μελέτη, η οποία καθυστερεί. Πάντως, η κ. Κολυνδρίνη, ένα τόσο μεγάλο έργο για την πόλη του Βόλου, το οποίο θα «κουμπώσει» πάνω στον Περιφερειακό δρόμο το έχει «χρεωθεί» και είναι αποφασισμένη να το φέρει εις πέρας. Αναμένουμε αποτελέσματα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.