Ο φιλεύσπλαχνος κύριος, που την Κυριακή μετείχε στη Γενική Συνέλευση της Φιλοπτώχου του Ορφανοτροφείου, είπε ότι θα σηκώσει το τηλέφωνο και θα απευθυνθεί σε φίλους και γνωστούς και θα μαζέψει τις 330.000 ευρώ, που είναι το χρέος του ιδρύματος. Εμείς πλέον το «δέσαμε», διότι τον…πιστέψαμε και περιμένουμε να ξεχρεώσει το Ορφανοτροφείο. Στο μεταξύ, ας κάνει κάτι και για την «αρπαχτή» από το δημοτικό ταμείο Βόλου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































