«Μάνα, μητέρα, μαμά. Λέξεις μαγικές κι ονειρεμένες. Ίσως όταν τις επαναλαμβάνουμε στην καθημερινότητά μας, να μην έχουμε καταλάβει την απίστευτη αξία τους. Στις μανούλες λοιπόν, σ’ αυτές που ήδη φτερούγισαν στα ουράνια, έχοντας προσφέρει τα πάντα στα σπλάχνα τους, σ’ αυτές που μ’ ένα μωρό στην αγκαλιά, ξεριζωμένες ψάχνουν για έναν καλύτερο κόσμο, σ’ αυτές που στερούνται τα πάντα για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, σ’ αυτές που δίνουν αγώνες στο σπιτικό τους, στους δρόμους, στα εργοστάσια, στον εργασιακό τους χώρο, ένα μεγάλο τριαντάφυλλο και την απέραντη εκτίμησή μας. Μακάρι να έρθει η στιγμή που θα μπορέσουμε (όσες και όσοι έχουμε την τύχη να τις έχουμε κοντά μας), να τις ξαναπάρουμε άφοβα στην αγκαλιά μας, χωρίς μάσκες και να τις …πνίξουμε στα φιλιά. Μέχρι τότε όμως με τις πράξεις μας, ας αποδεικνύουμε καθημερινά πως τις αγαπάμε και τις σκεφτόμαστε. Το έχουν πραγματικά ανάγκη, το έχουμε κι εμείς…» ανέφερε η δημοτική σύμβουλος Βόλου, κ. Ελένη Παπαθανασίου.
«Το έχουν πραγματικά ανάγκη, το έχουμε κι εμείς…»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































