«Το μόνο κόμμα που έχει κοντραριστεί με το Μπεοσύστημα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Το ΠΑΣΟΚ και το Κίνημα Αλλαγής είναι το μόνο κόμμα που έχει κοντραριστεί τόσο σκληρά με το Μπεοσύστημα. Του έχουν σπάσει δύο φορές τα γραφεία του. Έβγαλε το 1ο δελτίο τύπου εναντίον του τον Αύγουστο του 2008. Για το λόγο αυτό έγινε αγωγή απ’τον Μπέο στον τότε γραμματέα του και του ζητούσε 80.000€. Από τότε επί 10 και πλέον χρόνια οπότε τον συναντήσει τον βρίζει χυδαία. Τέλος είναι το μόνο κόμμα που έχει εκδώσει τα περισσότερα, με διαφορά, δελτία τύπου. Ένας απλός έλεγχος στο αρχείο σας, εσείς των ΜΜΕ, θα σας πείσει. Το ΠΑΣΟΚ και το Κίνημα Αλλαγής ήταν, είναι και θα είναι πρώτο στη μάχη για την ανατροπή αυτού του συστήματος με πολύ πιο καθαρό τρόπο από πολλούς άλλους όψιμους και μη όψιμους» αναφέρει ο πρώην γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, κ. Γιώργος Φώτης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.