Το ζήτημα είναι αρκετά σοβαρό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Γράφαμε χθες για το Κίνημα Επιβιώνουμε, που ζητούν την παρέμβαση Αγοραστού για το θέμα της ΑΓΕΤ, αφού όπως αναφέρουν «όπως δείχνουν δεδομένα και μελέτες, δεν υπάρχουν καθόλου περιθώρια για πειράματα και δοκιμαστικές περιόδους σε βάρος των πολιτών του Βόλου και των παιδιών τους. Η ατμόσφαιρα είναι ήδη βεβαρημένη, η ποιότητα ζωής των πολιτών του Βόλου, μιας καθόλου εύρωστης οικονομικά κοινωνίας, είναι ήδη υποβαθμισμένη λόγω της κρίσης. Ενώ θα έπρεπε η πολιτεία να σκύψει πάνω από τα προβλήματα τους που έχουν άμεση αντανάκλαση στην υγεία και ιδιαίτερα αυτή των παιδιών, η απληστία της μεγαλοεπιχειρηματικότητας έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή με την καύση απορριμμάτων. Παραβαίνοντας κάθε υποτιθέμενη έγνοια για την κλιματική αλλαγή και την αειφόρο ανάπτυξη, βλέπουμε ότι η υποκρισία των αξιωματούχων ξεκινά και σταματά στην καύση βιομάζας από τα τζάκια των φτωχών πολιτών που δεν έχουν τα μέσα να αγοράσουν το πανάκριβο πετρέλαιο». Αναφερόμενος στο θέμα ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Ιάσονας Αποστολάκης «Το ζήτημα είναι αρκετά σοβαρό και χρειάζεται σοβαρότητα, ψυχραιμία αλλά και μηδενικό εφησυχασμό. Χωρίς να μπορεί κάποιος εύκολα να ασπαστεί πλήρως ή και να απορρίψει τις παραπάνω απόψεις, φαίνεται πως υπάρχει ζήτημα που ξεπερνά μια απλή επιβάρυνση της ατμόσφαιρας. Για αυτό τον λόγο η ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνεται από την Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας την προσεχή Τετάρτη 15/3 στο Ξενοδοχείο Park αποκτά ιδιαίτερη σημασία».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.