Τον έβγαλε άχρηστο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τον έβγαλε άχρηστο η δημοτική αρχή Μπέου τον γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, κ. Ντίτορα. Είναι κακό γι αυτούς ότι ήταν ΠΑΣΟΚ και έγινε ΣΥΡΙΖΑ, είναι κακό ότι ήταν Δασάρχης, ότι ήταν φίλος του Απ.Παπατόλια, ότι δεν είναι επαρκής. Δηλαδή, κατά την άποψη του άρχοντα της πόλης, όποιος έχει Πανεπιστημιακή γνώση με ντοκτορά δεν είναι ικανός να χειριστεί θέματα δημοσίου συμφέροντος, αλλά μπορεί να είναι επαρκής ο άνθρωπος που δεν έχει απολυτήριο δημοτικού.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.