«Βράζουν»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Οι καταναλωτικές ενώσεις «βράζουν» με τα επικοινωνιακά σόου Γεωργιάδη για τα διάφορα «καλάθια». Ο πληθωρισμός στα τρόφιμα που κινήθηκε στο 15% τον Ιανουάριο, «καταβροχθίζει» τις όποιες αυξήσεις και τα επιδόματα που έχει δώσει η κυβέρνηση. Θεσμικός παράγοντας της αγοράς, μου έλεγε χθες ότι η κίνηση στην αγορά της λιανικής ήταν στα «τάρταρα» μέχρι την Τετάρτη που ο κόσμος άρχισε να προετοιμάζεται για το τριήμερο των Αποκρεών και της Καθαρής Δευτέρας. Ας γνωρίζουν ότι ο κόσμος αποστρέφεται κάθε επικοινωνιακό τρικ, και δεν μπορεί να τον κοροϊδέψει κανείς ως προς την ακρίβεια που νιώθει στο πετσί του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.