Υπομονή

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το βράδυ της Κυριακής ξεκινούν εργασίες αποκατάστασης στο επαρχιακό δίκτυο από την είσοδο της Πορταριάς μέχρι το τέλος οικισμού. Όπως έλεγε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη «Πρόκειται για ένα έργο που προέκυψε μετά τις αστοχίες που προκλήθηκαν στο δίκτυο από τα έργα της αποχέτευσης των παρελθόντων ετών και οι οποίες δεν αντιμετωπίστηκαν τότε, με αποτέλεσμα σήμερα ο δρόμος να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές. Ευχαριστούμε την Τροχαία Βόλου για την αμέριστη βοήθεια και συνεργασία, το Συνεταιρισμό Ζαγορίν και ζητούμε απ΄ όλους να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και να επιδείξουν για τρεις ημέρες την απαιτούμενη υπομονή».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.