Η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά και η υφυπουργός Οικονομικών κα Κατερίνα Παπανάτσιου συναντήθηκαν με το Δήμαρχο Ζαγοράς- Μουρεσίου κ. Παναγιώτη Κουτσάφτη στο Υπουργείο Τουρισμού. Ο Δήμαρχος ενημέρωσε τις Υπουργούς για την πορεία αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν στην περιοχή από τις πλημμύρες του Μαρτίου. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στους αιγιαλούς, στη στελέχωση με ναυαγοσώστες στις πολυσύχναστες παραλίες του Δήμου και στο χωροταξικό σχεδιασμό της περιοχής. Ο Δήμαρχος ζήτησε επίσης την στήριξη των Υπουργών για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής σε επίπεδο αφίξεων, προβολής και προώθησης καθώς και επενδύσεων.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































