Μέσω σόσιαλ μίντια ήρθε η αντίδραση του δημάρχου Βόλου, Αχιλλέα Μπέου, στη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας.
Ο δήμαρχος Βόλου με εμφανώς ειρωνικό τόνο δηλώνει ότι δάκρυσε στο άκουσμα αυτής της εξέλιξης, λέγοντας πως σε όλη τη χώρα καθημερινά υποβάλλονται χιλιάδες μηνύσεις.
“Μόλις με ενημέρωσαν ότι ο Κουρέτας υπέβαλε μήνυση εναντίον μου. Και δάκρυσα.
Καθημερινά εκατοντάδες ή και χιλιάδες υποβάλλονται σ’ όλη τη χώρα…” καταλήγει ο δήμαρχος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































