Χρ. Τριαντόπουλος: «Στόχος να γίνει εμπορευματικό (cargo) το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου»

Να καταστεί η Μαγνησία ένας διαμετακομιστικός κόμβος διεθνούς εμβέλειας

Έχοντας ως στόχο του και προεκλογικό σημείο αναφοράς την μετατροπή της Μαγνησίας σε έναν διαμετακομιστικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας, ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας κ. Χρήστος Τριαντόπουλος έθεσε ξανά σήμερα, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη το ζήτημα του αεροδρομίου Ν. Αγχιάλου, τονίζοντας ότι μπορεί να γίνει εμπορευματικό, χωρίς ταυτόχρονα να χάσει και το τουριστικό κομμάτι του. Μάλιστα, στην πρόταση αυτή συγκλίνει και το Υπερταμείο με την σχετική μελέτη να ολοκληρώνεται μέσα στο 2024.

 

Ο κ. Τριαντόπουλος αναφέρθηκε στους τρεις πυλώνες του νομού, το λιμάνι, τον σιδηρόδρομο και το αεροδρόμιο και στη διασύνδεσή τους με αφορμή και την συνέχιση της μελέτης για την επέκταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης προς τον Αλμυρό. Ο Υφυπουργός χαρακτήρισε κάθε πυλώνα, ως ένα κομμάτι του παζλ, που μπορεί να καταστεί πρωταγωνίστρια τη Μαγνησία και εν γένει τη Θεσσαλία στον χώρο της διακίνησης εμπορευμάτων.

Σύμφωνα με τον ίδιο η μελέτη για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής στον Αλμυρό έχει ξεκινήσει να υλοποιείται και συνεχίζει με  στόχο ολοκλήρωσης το 2024. Πρόκειται για μια μελέτη, που, όπως επεσήμανε ο Υφυπουργός,  ουσιαστικά αποτυπώνει μία νέα γραμμή, η οποία θα συνδέει την Βιομηχανική του Αλμυρού, το πολιτικό αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου θα πηγαίνει προς το Αερινό κι εκεί θα συνδέεται με το κεντρικό δίκτυο στο σταθμό Λατομείο. «Στόχος είναι να συνδεθεί και η Βιομηχανική Περιοχή Βελεστίνου με το κεντρικό δίκτυο κι αντιστοίχως γίνεται και μια μελετητική διαδικασία  για την επέκταση των γραμμών μέσα στο λιμάνι, που έχει προχωρήσει πλέον η φάση αξιοποίησης. Ο άλλος πόλος ανάπτυξης είναι το λιμάνι και ο τρίτος πόλος είναι αυτός του αεροδρομίου», σημείωσε.

Σε ότι αφορά στο λιμάνι, ο κ. Τριαντόπουλος, όπως έχει πει και στο παρελθόν επιδιώκει τη μετατροπή του σε cargo αεροδρόμιο, χωρίς να σταματήσει η τουριστική του δράση.

«Είναι στόχος και από εκεί και πέρα είναι ένα μεγάλο κομμάτι του παζλ, γι’ αυτό και θέλουμε να συνδεθεί με σιδηρόδρομο, με το λιμάνι με το διαμετακομιστικό κέντρο. Θα δώσει προστιθέμενη αξία στην περιοχή μας. Το αεροδρόμιο έχει όλες τις προϋποθέσεις να γίνει ένα cargo αεροδρόμιο, που δεν θα παραγκωνίζει την τουριστική δραστηριότητα. Θα λειτουργεί συνδυαστικά, αλλά σαν μέλημα θα έχει το κομμάτι το εμπορευματικό. Είναι δίπλα στη Εθνική Οδό, έχει όλες τις υποδομές, είναι σε καίριο σημείο», εξήγησε ο ίδιος υπογραμμίζοντας πως αυτή την εξέλιξη την επιδιώκει και μάλιστα αποτελεί και μια επιλογή του Υπερταμείου, που προέκυψε από μελετητική διαδικασία, με την μελέτη να ολοκληρώνεται το 2024.

«Δεν υπάρχει άλλο εμπορευματικό αεροδρόμιο στην νοτιοανατολική Ευρώπη. Ειδικά για μία χώρα με πλούσιο αγροδιατροφικό προϊόν όπως είναι Ελλάδα και για τις περιοχές μας, τη Θεσσαλία και τη Μαγνησία ακόμη περισσότερο, με υψηλής προστιθέμενης αξίας αγροδιατροφικά προϊόντα, όλα αυτά θα μπορούν με άνεση να διοχετευτούν στις χώρες με μεγάλη ζήτηση προς την Ανατολή που είναι οι μεγάλες αγορές», κατέληξε ο Υφυπουργός.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.