Η «ώρα» των υπογραφών για Intrakat, στις «ράγες» το τρένο Λάρισα – Βόλος

Η σύμβαση θα υπογραφεί στις 4 Μαΐου, στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.

Στις αρχές Μαΐου θα «πέσουν οι υπογραφές» για ένα σιδηροδρομικό έργο αρχικού κόστους περίπου 67 εκατ. ευρώ. Η ΕΡΓΟΣΕ «κάλεσε» την εταιρεία Intrakat για την ανάθεση και υπογραφή της συμβάσεως του έργου: «Κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ. Λατομείου – ΒΙΠΕ – Βόλος». Η εν λόγω σύμβαση θα υπογραφεί στις 4 Μαΐου 2022, στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., κλείνοντας έτσι και μια σχετική εκκρεμότητα… μηνών.

Σύμφωνα με το insider.gr, από τον περασμένο Ιούνιο το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την κατακύρωση του σιδηροδρομικού έργου της γραμμής Λάρισας-Βόλου, κόστους περίπου 67 εκατ. ευρώ, στην INTRAKAT που είχε ανακηρυχθεί και μειοδότης, με μέση τεκμαρτή έκπτωση 37,19% και με συνολική προσφορά ύψους 42.391.239,69 ευρώ, στον σχετικό διαγωνισμό (τον Φεβρουάριο, ενώ για το έργο είχαν υποβληθεί προσφορές και από τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ-ALSTOM). Να σημειωθεί ότι η κατασκευαστική στο project αυτό «συνεργάστηκε» με τις Σιδηροδρομικά έργα και Siemens (κάθε μία ως άμεση δανειοπάροχος εταιρεία).

Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 120 χλμ./ώρα. Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και την Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει και η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης με συνολικό χρόνο διαδρομής μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στα έργα περιλαμβάνεται η κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους, από τον Σ.Σ. Λατομείου έως τον Σ.Σ. Βόλου μήκους 10,5χλμ προς αντικατάσταση της παλιάς μετρικής. Επίσης θα κατασκευαστεί και μία νέα στάση για επιβατική χρήση στην περιοχή της ΒΙ.ΠΕ. Η κατασκευαστική περίοδος είναι περίπου 3 χρόνια. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.