Μήνυση κατά βιομηχανιών και δημοσιοποίηση εταιρειών για προϊόντα με λιγότερο περιεχόμενο

Όπως προανήγγειλε μέσω του Ράδιο Ένα, ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Δραστικά μέτρα για να πληροφορηθούν οι καταναλωτές τις εταιρίες που διατηρούν τις ίδιες συσκευασίες με λιγότερο όμως περιεχόμενο αναλαμβάνει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) της ΓΣΕΕ, η οποία θα δώσει στη δημοσιότητα μέσω της ιστοσελίδας της (https://eeke.gr/), τις βιομηχανίες και ποια είναι τα προϊόντα αυτά, που έχουν μειώσει το περιεχόμενο, ενώ παράλληλα θα καταθέσει μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου προς τις βιομηχανίες για όλα αυτά που έχουν κάνει, παραπλανώντας και αισχροκερδώντας απέναντι στον καταναλωτή.
Τα παραπάνω τόνισε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Απόστολος Ραυτόπουλος πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, ο οποίος προειδοποίησε ότι αφού δεν μπορεί να κάνει τίποτα το κράτος και έχει σηκώσει τα «χέρια ψηλά», θα λειτουργήσουμε εμείς όπως έχουμε ταχτεί απέναντι στον καταναλωτή…

«Μας δικαίωσε το Ευρωβαρόμετρο»

Όπως είπε, βρισκόμαστε στον 19ο μήνα των ανατιμήσεων στα τρόφιμα και στα προϊόντα πρώτης ανάγκης που χρησιμοποιεί το κάθε νοικοκυριό. Το Ευρωβαρόμετρο την κατάσταση, στο δεύτερο εξάμηνο του 2022, είναι αυτά που από το 2021 η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ φωνάζει, βγάλει δελτία Τύπου, στέλνει επιστολές στο υπουργείο για τις διαπιστώσεις στις έρευνες που κάνει.
«Μας δικαίωσε το Ευρωβαρόμετρο, αλλά αυτό δεν είναι καλό για εμάς, με την έννοια, ότι ο καταναλωτής βλέπει στην τσέπη του τα 50 € να έχουν γίνει 20 € και όταν μπει στο σούπερ μάρκετ δεν φτάνουν 50 € ακόμη και αν αγοράσει δύο-τρία πράγματα», επισήμανε ο κ. Ραυτόπουλος.

«Κοροϊδεύουν και εξαπατούν τον καταναλωτή»

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που μας κάνουν καθημερινά οι βιομηχανίες και οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, είναι να κοροϊδεύουν και να εξαπατούν τον κάθε καταναλωτή με τα τρικ και τα τεχνάσματά τους.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ ανέφερε ότι αυτό που έχουν κάνει στις παλιές συσκευασίες, που ήταν αυξημένο το προϊόν, χρησιμοποιούν τις ίδιες συσκευασίες με λιγότερο περιεχόμενο (αντί για 3 κ. βάζουν 2,750 κ.) και έχει αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μην βλέπει τη διαφορά, ότι είναι μια νέα συσκευασία, οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ δεν αναφέρουν στα ράφια ότι πρόκειται για νέο προϊόν μικρότερου περιεχομένου, ενώ ούτε στη συσκευασία αναγράφεται ότι είναι μειωμένο περιεχόμενο, γιατί αν το έκαναν ο κόσμος δεν θα το έπαιρνε.

«Ο ελεγκτικός μηχανισμός του
Υπ. Ανάπτυξης είναι μηδενικός»

«Για λογαριασμό όλων των καταναλωτών των εργαζομένων, των ανέργων, των συνταξιούχων, των υπαλλήλων και όλου του κόσμου, αυτό που θα κάνουμε τις επόμενες μέρες είναι να δώσουμε στη δημοσιότητα μέσω της ιστοσελίδας μας https://eeke.gr/ τις βιομηχανίες και ποια είναι τα προϊόντα που έχουν μειώσει το περιεχόμενο», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΕΚΕ.
Ο ίδιος είπε, ότι δόθηκε εντολή στον νομικό σύμβουλο της Ένωσης να κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου προς τις βιομηχανίες για όλα αυτά που έχουν κάνει, παραπλανώντας και αισχροκερδώντας απέναντι στον καταναλωτή.
Σύμφωνα με τον κ. Ραυτόπουλο, η ΕΕΚΕ προχωράει σε αυτές τις κινήσεις, γιατί είναι υποχρέωσή της απέναντι στον καταναλωτή, διότι ο ελεγκτικός μηχανισμός του υπουργείου Ανάπτυξης είναι μηδενικός, γιατί αυτά τα γνωρίζει το υπουργείο, που όχι μόνο γυρίζει το κεφάλι και δεν τα βλέπει, αλλά κλείνει το μάτι προς τις βιομηχανίες και προς τα σούπερ μάρκετ.

Σύγχυση με το Food pass

«Αφού δεν έχει ελεγκτικό μηχανισμό, αφού δεν μπορεί να κάνει τίποτα το κράτος και έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά, θα λειτουργήσουμε εμείς όπως έχουμε ταχτεί απέναντι στον καταναλωτή», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος είπε ότι ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης κ. Παπαθανασίου είπε σε τηλεοπτική εκπομπή ότι θα κατατεθεί στους λογαριασμούς των ευάλωτων νοικοκυριών και των δικαιούχων του Food pass, ανεξάρτητα εάν θα αγοράσουν τα προϊόντα ή όχι, ενώ η υπουργική απόφαση αναφέρει ότι για να κατατεθούν τα χρήματα στον λογαριασμό του καταναλωτή που τα δικαιούται, θα γίνει ή με άυλη κάρτα, στην οποία θα μπει το 100% των αγορών (το 10%) ή θα κατατεθεί στον τραπεζικό του λογαριασμό το 80% του food pass.
Ο κ. Ραυτόπουλος τόνισε ότι , άλλα λέει ο υπουργός, άλλα ο αναπληρωτής υπουργός και άλλα ο γραμματέας του υπουργείου Ανάπτυξης. Επίσης είπε, ότι ενώ τον μήνα Φεβρουάριο ο πληθωρισμός μειώθηκε στο 7,2%, σε σχέση με 8,5% που ήταν τον προηγούμενο μήνα, στα τρόφιμα από 15% που ήταν τον προηγούμενο μήνα ο πληθωρισμός, σήμερα έγινε 15,5% και αυξήθηκε υπερδιπλάσια στα τρόφιμα και στα είδη πρώτης ανάγκης.
Ο πρόεδρος της ΕΕΚΕ τόνισε ότι το κόστος ζωής έχει αυξηθεί κατά πολύ και η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί όχι μόνο το 2023, αλλά και το 2024.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.