Μέρος ενός τεράστιου δικτύου, από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη, πρόκειται να αποτελέσει ο Βόλος, μόλις ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για τη λειτουργία του υδατοδρομίου, ενώ οι Σποράδες έλαβαν ήδη το πτητικό βάπτισμα, έστω και δοκιμαστικά, συνεπώς έρχεται η ώρα όπου θα πετάνε κανονικά πλέον τα υδροπλάνα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes Νικόλας Χαραλάμπους, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ανέφερε ότι το όλο εγχείρημα για τη σύνδεση μέσω υδροπλάνων των Σποράδων με άλλες περιοχές, ήταν επίπονο και μέχρι να πάρει «σάρκα και οστά» χρειάστηκε να περάσουν 10 περίπου χρόνια.

Σύντομα θα ξεκινήσουν
οι εμπορικές διαδρομές
Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμαστική πτήση με σκοπό αφενός μεν να διαπιστωθούν οι πτητικές δυνατότητες του υδροπλάνου, σχετικά με το πού μπορεί να προσεγγίσει το αεροσκάφος, να εξαλειφθούν τα όποια προβλήματα και να δουν οι χειριστές τα περιβάλλοντα που θα προσεγγίσουν.
Παράλληλα να εξοικειωθούν και οι επιβάτες για να πραγματοποιηθεί σωστά η διαδικασία των πτήσεων.
Όπως τόνισε ο κ. Χαραλάμπους θα δοκιμαστούν όλα τα υδατοδρόμια και σύντομα θα ξεκινήσουν οι εμπορικές διαδρομές. Με τα δύο υδροπλάνα θα πραγματοποιηθούν πτήσεις στην περιοχή των Σποράδων και του Ιονίου, ευελπιστώντας ότι σύντομα θα λήξει και το πρόβλημα του υδατοδρομίου του Βόλου, ώστε να μπει και η πόλη στον χάρτη των διαδρομών.
Αναμονή απάντησης- άδειας
απ ΄τον νέο ιδιοκτήτη του ΟΛΒ
Εξήγησε ότι ο Βόλος έχει περάσει σε διαφορετική διαχείριση μετά την πώληση σε ιδιώτη, υπάρχει αδειοδότηση και ο ιδιώτης έχει πλέον τη δυνατότητα ή να το λειτουργήσει ή να το αναθέσει σε κάποιον άλλο. Αυτό δεν ισχύει για τις Β. Σποράδες και τη Σκύρο, όπου το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι πτήσεις.
«Από εκεί και πέρα ευελπιστούμε και ενδιαφερόμαστε να δημιουργήσουμε τη βάση μας στον Βόλο, όπου παλαιότερα λειτουργούσε άλλη εταιρεία, και να υλοποιηθεί ένα βιώσιμο δίκτυο όπως και επιπλέον προϊόντα. Ένα δηλαδή προϊόν που θα είναι τουριστικό, μεταφορικό και κοινωνικό. Δεν θα είναι απλά ήρθαμε, φέραμε δύο επισκέπτες και φύγαμε. Να είμαστε σε ετήσια βάση, να μεταφέρουμε κάποιον που έχει υποστεί ατύχημα, η ασθενή» υπογράμμισε ο κ. Χαραλάμπους.
«Σκοπός να συνδεθούν διαφορετικές περιοχές»
Επίσης σκοπός είναι να συνδεθούν διαφορετικές περιοχές, αλλά και Περιφέρειες. Για παράδειγμα ο Βόλος και οι Σποράδες να συνδεθούν με τη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία, με το Αιγαίο, την Αττική και την Πελοπόννησο, έτσι ώστε και οι επιβάτες να έχουν την επιλογή να μεταβούν σε πολλούς διαφορετικούς προορισμούς, κάτι που πλέον θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ. Ο επικεφαλής της HellenicSeaplanes ανέφερε ότι η εταιρεία έχει υπερκαλύψει πολλούς προορισμούς, έχοντας μέχρι σήμερα καταθέσει προς αδειοδότηση 85 συνολικά υδατοδρόμια και 160 υδάτινα πεδία.Έτσι οι 240 προορισμοί θα συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας έναν αριθμό 1.500 που θα καλύπτονται από τα υδροπλάνα, καθώς μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ανάλογη αεροπορική κάλυψη.
«Θα μπορέσουμε να έχουμε
ένα τεράστιο δίκτυο»
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τους 35 εκατομμύρια τουρίστες που έρχονται όλο τον χρόνο τα 10 εκατομμύρια κατοίκους της Ελλάδας, συν τον τομέα της κρουαζιέρας και τις γειτονικές χώρες θα δώσουν υπεραξία στο προϊόν, ενισχύοντας παράλληλα και την αγορά εργασίας με τη δημιουργία νέων θέσεων.
«Στις Μαλδίβες έχουν 120 προορισμούς και 3 εκατομμύρια τουρίστες. Μεταφέρονται με τα υδροπλάνα 1,2 εκ. τουρίστες ετησίως, ήτοι περίπου το 1/3 των επισκεπτών. Πιστεύω ότι με δεκαπλάσιους προορισμούς και δεκαπλάσιους τουρίστες δεν θα είναι απίθανο να έχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο της Ευρώπης, γιατί οι συνθήκες είναι ιδανικές. Είμαστε σίγουροι ότι αν προχωρήσουμε με προσεκτικά βήματα και σωστούς χειρισμούς θα μπορέσουμε να έχουμε πολύ σύντομα ένα τεράστιο δίκτυο που θα ωφελήσει και τις τοπικές κοινωνικές και το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας» κατέληξε.




























