Να ζητάτε και να ρωτάτε, δεν είναι ντροπή…

Επισήμανση, ότι δεν έβρισκε τον τιμοκατάλογο σε μαγαζί εστίασης σε τουριστική περιφέρεια γειτονικού νομού, μας έκανε συμπολίτισσα και με αφορμή το συγκεκριμένο παράπονο, οφείλουμε να μεταφέρουμε, ότι το να ζητάμε και να ρωτάμε δεν είναι ντροπή… Ουσιαστικά είναι δικαίωμά μας, ως καταναλωτές… Οι καταναλωτικές οργανώσεις το φωνάζουν συνεχώς… Ζητάτε τον τιμοκατάλογο του καταστήματος. Είναι υποχρεωμένοι να έχουν έναν, ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία. Επίσης, τα καταστήματα μαζικής εστίασης υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.