Σ. Αναγνώστου: Ελληνικό και διεθνές ενδιαφέρον για συμμετοχή στο λιμάνι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ανεπιβεβαίωτες παραμένουν ωστόσο οι πληροφορίες δημιουργίας σχημάτων Ελλήνων, Γερμανών και Ισραηλινών

Τόσο Ελληνικό όσο και διεθνές, είναι το ενδιαφέρον σχημάτων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το κομμάτι του λιμανιού του Βόλου που θα ιδιωτικοποιηθεί.
Ο Σωκράτης Αναγνώστου διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή και είπε ότι υπάρχουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες για ενδιαφέρον Ελλήνων, Γερμανών και Ισραηλινών να δημιουργήσουν σχήματα αλλά αυτό θα γνωστοποιηθεί επίσημα στις 20 Ιανουαρίου 2023, που είναι η καταληκτική ημέρα για την εκδήλωση ενδιαφέροντος.
«Το ενδιαφέρον βέβαια, δεν τελειώνει την ημέρα εκείνη, γιατί αν δεν δοθούν δεσμευτικές προσφορές που θα ακολουθήσουν αρκετά αργότερα, δεν θα ξέρουμε τι γίνεται», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος.

Θα γνωρίζουμε τα αρχικά σχήματα

Ο ίδιος είπε, ότι επειδή η ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι κοντά στις γιορτές, υπάρχει ενδεχόμενο να δοθεί παράταση, οπότε θα δούμε τουλάχιστον τα αρχικά σχήματα και θα διαπιστωθεί πόσο σοβαρά είναι και τι ενδιαφέρον υπάρχει.
Όσον αφορά στη διασύνδεση των μεταφορών μέσω λιμανιού Βόλου και Αλμυρού, με την ΒΙ.ΠΕ. και σιδηροδρόμου ο κ. Αναγνώστου ανέφερε ότι προχωράει αλλά με αργά βήματα, καθώς η μελέτη ανατέθηκε, αλλά με πληροφόρηση στα μέσα Νοεμβρίου, δεν ξεκίνησε η εκπόνησή της.
Ο ίδιος είπε, ότι υπάρχει δέσμευση να γίνει πρώτα κομμάτι, των 300 μ. από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου στο λιμάνι και τις διακλαδώσεις εντός του λιμανιού, που σημαίνει ότι θα είναι έτοιμη σχετικά γρήγορα, αλλά βρισκόμαστε σε αναμονή, γιατί είναι αρμοδιότητα του ΟΣΕ.

Ενδιαφέρον σύνδεσης και με τη Μυτιλήνη

Υπάρχει ενδιαφέρον από τη Μυτιλήνη για ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι του Βόλου, όπως διαπίστωσε ο Σωκράτης Αναγνώστου διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, σε συνομιλίες που είχε με τον αντιπρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Μυτιλήνης.
Ο κ. Αναγνώστου μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τόνισε ότι «συμφωνήσαμε ότι πρέπει να μπει αυτή η γραμμή, διότι ενδιαφέρει τους Θεσσαλούς και τους κατοίκους των νησιών, αλλά επειδή αυτή η γραμμή για να μπει πρέπει να επιδοτηθεί, πρέπει να γίνει αγώνας προς αυτή την κατεύθυνση από το υπουργείο, για να προχωρήσει.
Όλα αυτά μια ημέρα μετά τη γνωστοποίηση του ότι η ναυτιλιακή εταιρεία «SeaJet» προτίθεται την ερχόμενη τουριστική σεζόν να δηλώσει μέρος στον διαγωνισμό για την άγονη γραμμή που θα συνδέει τον Βόλο με τη Χίο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.