«Βόμβα» στη δημοφιλία του «Μουτζούρη» την ώρα που μετέφερε 11.000 επιβάτες!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Γιάννης Μπαϊρακτάρης: Ευθύνη του ΟΣΕ- Δεν ενημέρωσε ενώ υπήρχαν θέματα ασφαλείας

«Βόμβα» μπήκε στη δημοφιλία του γνωστού και ιστορικού τρένου του Πηλίου, του γνωστού σε όλους «Μουτζούρη» μετά την αποκάλυψη ότι λειτουργούσε από τις 23 Αυγούστου με προβλήματα ασφαλείας και ο ΟΣΕ δεν είχε ενημερώσει τον πάροχο, δηλαδή την HellenicTrain.
Ο κ. Γιάννης Μπαϊρακτάρης, μηχανοδηγός, γνωστός συνδικαλιστής και πρώην Πρόεδρος του Συμβουλίου αντιπροσώπων της Πανελλήνιας Ένωσης Έλξης μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή για το γεγονός αυτό, το οποίο αμαυρώνει το τρενάκι του Πηλίου αφενός και αφετέρου αναδεικνύει για ακόμη μία φορά όλες τις αγκυλώσεις που υπάρχουν στον χώρο του σιδηροδρόμου.
Επεσήμανε ότι η HellenicTrainείχε προγραμματισμένα δρομολόγια καθημερινά εκτός Δευτέρας στη γραμμή Πηλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου .
«Η προτίμηση του κόσμου ήταν τεράστια και οι επισκέπτες έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ φέτος. Επισκέφθηκαν το τρενάκι πάνω από 10.000-11.000 άτομα και ήταν πάρα πολύ ικανοποιημένοι μέχρι που ήρθε η «βόμβα»στις 18 προς 19 του μήνα ότι ο ΟΣΕ, που έχει την ευθύνη της συντήρησης του τροχαίου υλικού και τη συντήρηση της γραμμής, με το πρόσχημα της έλλειψης τροχαίου υλικού την καταργεί.

«Οι τροχοί ήταν κάτω από τα επίπεδα ασφάλειας»
Μείναμε έκπληκτοι, μέχρι που ανακαλύψαμε από ένα εσωτερικό έγγραφο που διέρρευσε ότι στις μηχανές, μετά από κάποιες μετρήσεις που έκανε το προσωπικό του ΟΣΕ στο εργοστάσιο του Βόλου, ότι οι τροχοί ήταν κάτω από τα επίπεδα ασφάλειας και μπορούσαμε ανά πάσα στιγμή να εκτροχιαστούμε. Αυτή η φθορά δεν έγινε μέσα στον Αύγουστο, γιατί είμαι γνώστης της δουλειάς που κάνω, είναι καιρό τώρα. Μπορούσε να γίνει και τον Ιούλιο και τον Μάιο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαϊρακτάρης, αναφερόμενος στο ζήτημα που βγήκε στην επιφάνεια για την ασφάλεια του τρένου.
Ο ίδιος εμφατικά υπογράμμισε ότι κάποιοι υπεύθυνοι δεν υπολόγισαν ούτε τι θα μπορούσε να συμβεί σε επιβάτες, ούτε στο προσωπικό της αμαξοστοιχίας, ούτε και στον τουρισμό της περιοχής , χαρακτηρίζοντας το τρενάκι του Πηλίου ως έναν αναπτυξιακό, πολιτιστικό και ιστορικό μοχλός για την περιοχή.

«Απ΄τις 23 Αυγούστου το έγγραφο»!
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ευθύνη για την ασφάλεια της γραμμής και του τροχαίου υλικού ανήκει στον ΟΣΕ, με την Hellenictrainνα είναι ο πάροχος και υπεύθυνη για να ταξιδεύει τους επιβάτες.
«Κάθε μέρα δίνεται ένα τηλεγράφημα από το προσωπικό γραμμής, ότι η γραμμή είναι εντάξει όπως και το τροχαίο υλικό. Στις 23/8 υπήρχε ένα χαρτί το οποίο βγήκε στην επιφάνεια μετά, ότι δεν είναι καλά τα πράγματα», τόνισε ο κ. Μπαϊρακτάρης, ο οποίος συνομίλησε και με τον Βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μεϊκόπουλο, ο οποίος μαζί με άλλους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση.
«Το τρενάκι του Πηλίου φέτος ήταν η βιτρίνα όλου του σιδηροδρόμου γιατί πήγε πολύ καλά, με πολύ ενθουσιασμένους επισκέπτες και ήταν στολίδι για τη Μαγνησία», σημείωσε ο ίδιος και απέδωσε την ευθύνη ξεκάθαρα στον ΟΣΕ, καθώς είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση της γραμμής.

«Εάν βρέξει σε μεγαλύτερη ένταση δεν ξέρω τι μπορεί να δημιουργηθεί…»
Ωστόσο, ο κ. Μπαϊρακτάρης αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα έργα για την αναβάθμιση της γραμμής του «Μουτζούρη» λέγοντας ότι μετά τον Daniel έχει εγκριθεί ένα ποσό της τάξης των 2 εκ. ευρώ. Μετά τον Daniel και για να ανοίξει η γραμμή, έγιναν μόνο κάποιες χωματουργικές εργασίες αξίας 30.000 ευρώ και εκεί σταμάτησε αυτή η …αναβάθμιση.
« Δεν έχουν γίνει άλλες εργασίες. Εάν βρέξει σε μεγαλύτερη ένταση δεν ξέρω τι μπορεί να δημιουργηθεί στο βουνό και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στη γραμμή», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Τόνισε δε ότι η Μαγνησία και όλος ο πολιτικός κόσμος θα πρέπει να κινητοποιηθούν και να πιέσουν ώστε ο νομός να αποκτήσει έναν καλύτερο σιδηρόδρομο και μάλιστα με ασφάλεια.
«Ο σιδηρόδρομος είναι ένα αναπτυξιακό εργαλείο και βλέπουμε ότι όλη η Ευρώπη εδώ και δεκαετίες το έχει δει και επενδύει σε αυτό. Δεν μπορεί η Ελλάδα να είναι μία αφρικανική χώρα στο επίπεδο των σιδηροδρόμων. Πρέπει οι Βουλευτές και η Περιφέρεια να πιέσουν ώστε η Μαγνησία, η Θεσσαλία να έχει σιδηρόδρομο», σημείωσε και προσέθεσε ότι για τις γραμμές Βόλου -Λάρισας και Παλαιοφαρσάλων -Καλαμπάκας δεν υπάρχει καμία εξέλιξη σε έργα, ώστε να επαναλειτουργήσουν και το μόνο που υπάρχει είναι οι μελέτες…

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.