Συνελήφθη, σήμερα (06-03-2015) τις πρώτες πρωινές ώρες στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας, ένας 31χρονος, διότι χθες (05-03-2015) το βράδυ στην πόλη, αφαίρεσε Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας 49χρονου.
Στη συνέχεια, οδηγώντας το κλεμμένο όχημα προσέκρουσε σε τοιχίο και σε άλλο Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας 64χρονου.
Το αφαιρεθέν όχημα κατασχέθηκε και αποδόθηκε στο νόμιμο ιδιοκτήτη του.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































