Σοκ από το θάνατο βρέφους στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μόλις είχε έρθει στη ζωή, αλλά βρέθηκε ξαφνικά στην γειτονιά των αγγέλων.

Βρέφος οικογένειας από τα Τρίκαλα έσβησε την Τετάρτη στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.

Το μόλις 2 σχεδόν μηνών μωρό έφυγε τόσο πρόωρα από τη ζωή στο Νοσοκομείο όπου νοσηλεύονταν με βρογχιολίτιδα.

Συντετριμμένοι οι γονείς του αλλά και όλη η κοινωνία για το χαμό μιας ζωούλας που μετρούσε λίγες μέρες από τη στιγμή που είδε το φως της ζωής βυθίζοντας στη θλίψη τους γονείς του αλλά και όλη την πόλη.

(trikaladay.gr)

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.