Διεθνοποιείται το ελληνικό design με Θεσσαλική σφραγίδα

Έξω από τα όρια της ελληνικής επικράτειας, αρχίζει και «ταξιδεύει» το ελληνικό Design, όπου μέσα από στοχευμένες δράσεις του Τμήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου (ΣΤΞΕ) του ΤΕΙ Θεσσαλίας τα προϊόντα που παρουσιάζονται σε εκθέσεις αποσπούν ιδιαίτερα θετικά σχόλια κερδίζοντας παράλληλα τις εντυπώσεις.

Πριν από ένα χρόνο, τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ιωάννης Ντιντάκης Λέκτορας στο τμήμα ΣΤΞΕ, «πήραμε μέρος με μεγάλη επιτυχία σε έκθεση για το Ελληνικό Design στην καρδιά της Ευρώπης, στις Βρυξέλλες. Πριν λίγες μέρες ολοκληρώθηκε διεθνές workshop στη «Μέκκα» του παγκόσμιου Design στην Ιταλία, στην πόλη Ascoli Piceno, όπου το Τμήμα αντιπροσώπευσε την Ελλάδα με μεγάλη επιτυχία. Το Τμήμα συμμετείχε στο εν λόγω workshop έπειτα από πρόσκληση του τμήματος Αρχιτεκτονικής και Design του SAAD University του Καμερίνο. Εκτός από την ελληνική συμμετοχή έλαβαν μέρος τρία Πανεπιστήμια από την Ιταλία, ένα Πανεπιστήμιο από το Μεξικό και ένα από το Ισραήλ. Η συμμετοχή του Τμήματος απέσπασε ιδιαίτερα θετικά σχόλια και κέρδισε τις εντυπώσεις με τα προϊόντα που σχεδίασε».

Συγκεκριμένα τα θέματα με τα οποία ασχολήθηκε η ομάδα του Τμήματος αφορούσαν το σχεδιασμό αμφίβιας ξαπλώστρας παραλίας, το σχεδιασμό προϊόντων που αφορούν την κηπουρική σε αστικό περιβάλλον και τον σχεδιασμό προϊόντων που αποσκοπούν στην πρόληψη της άνοιας μέσα από δημιουργική ενασχόληση.

Και στις τρείς θεματικές ενότητες τα προϊόντα που προτάθηκαν συνδυάζουν την υψηλή αισθητική και το design σε συνδυασμό με τη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία. Την επόμενη εβδομάδα προγραμματίζεται ανοικτή εκδήλωση στο Αμφιθέατρο του Τμήματος στην Καρδίτσα, όπου θα παρουσιαστούν οι ιδέες των φοιτητών που συμμετείχαν στο workshop, ενώ θα ακολουθήσει διαλογική συζήτηση σε θέματα του design με τη συμμετοχή μέσω τηλεδιάσκεψης φημισμένων designers.

Η διεθνοποίηση του Ελληνικού design, σύμφωνα με τον ίδιο, θα βοηθήσει σημαντικά ώστε να διαμορφωθεί μια κουλτούρα γύρω από τα Ελληνικά προϊόντα προωθώντας τις Ελληνικές επιχειρήσεις στις αγορές του εξωτερικού. Άλλωστε όλο και περισσότερες Ελληνικές επιχειρήσεις συνειδητοποιούν την ανάγκη να παράγουν ποιοτικά προϊόντα υψηλής προστιθέμενες αξίας, ώστε να είναι σε θέση να διεκδικήσουν μερίδιο σε αγορές του εξωτερικού, καθώς αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα να προσφέρουν πρωτογενές design, δηλαδή να παράγουν προϊόντα τα οποία θα έχουν εταιρική ταυτότητα (brand name) και δεν θα αποτελούν αντιγραφές προϊόντων τρίτων, σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Ντιντάκης.

AΠΕ – ΜΠΕ

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.