Στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας προσήλθε ο διοικητής 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας Φώτης Σερέτης, ώστε να καταθέσει στην ανακρίτρια το πόρισμα της ΕΔΕ για τους δύο γιατρούς του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου σε ότι αφορά τη χορήγηση αναρρωτικής άδειας στον επιθεωρητή – προϊστάμενο του ΟΣΕ.
Σε άλλο σημείο ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ αναφέρθηκε στην κατάσταση των τραυματιών μετά την τραγωδία των Τεμπών… Σε ΜΕΘ παραμένουν επτά ασθενείς (2 στη Θεσσαλονίκη, 4 στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας και 1 στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας), ενώ εξακολουθούν να νοσηλεύονται 7 ασθενείς σε απλές κλίνες (6 στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας και 1 στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας).
Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Σερέτη:
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























