Καθόταν σε μαγαζί και πέθανε

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μία δυσάρεστη είδηση από περιοχή του Δήμου Αγιάς έφτασε σήμερα το απόγευμα της Παρασκευής 23 Αυγούστου 2024, καθώς ένας 50χρονος άντρας φέρεται να έχασε τη ζωή του στον Αγιόκαμπο.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες ένας άνδρας 50 ετών ο οποίος καθόταν σε μαγαζί του Αγιοκάμπου υπέστη ανακοπή καρδιάς με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ακαριαία.

Ο άτυχος άνδρας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Κέντρο Υγείας της Αγιάς όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.