43χρονη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε το απόγευμα της Κυριακής μία γυναίκα η οποία κατά τις πρώτες πληροφορίες του onlarissa.gr αποπειράθηκε να θέσει τέρμα στη ζωή της.

Η 43χρονη φέρεται να έλαβε ποσότητα χαπιών. Έγινε όμως αντιληπτή από οικείους και άμεσα ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ.

Ασθενοφόρο την παρέλαβε και την μετέφερε στο νοσοκομείο για ιατρική περίθαλψη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.